IM BACK!

Jag är tillbaks efter typ hmmm... jag vet inte hur lång tids uppehåll? men nu är jag tillbaks! Just nu har jag det rätt bra och jag  har böjat träna så ofta jag kan typ varje dag och jag äter inga kolhydrater ALLS! jag har ett nytt jobb och det bästa av allt, jag har börjat på en mini kollektion som jag har velat göra länge länge! Den kommer bestå av 4 st jackor. Jag älskar jackor och har ca 36 st. Jag tycker att om man har en snygg jacka kan man lyfta vilken outfit som helst. Om jag fick välja så hade jag bara haft på min jackor och kappor och inget annat! Jag har träffat en skräddare och på måndag så börjar vi men att alla mönster och kanske till och med att sy prover! Längtar tills att alla är klara och jag får visa upp dom på showup fashion awards. Vi ska även ha en fotning så fort dom är klara, kommer bli sjukt bra! Hörs bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback