BOB


Har kommit på vad jag kanskr ill bli i framtiden. Ska kola idare på den iden o se vad det finns för utbildningar!
Fick inte tag på något från Lanvin kolektionen idag men som tur är så säljer ju folk nästan allt på tradera och blocket, men till ljöliga priser så jag ska vänta ett tag o se om priserna går ner då slår jag till! Mamma och jag skull epå en vinvignings fets imorgon i Göteborg igentligen men det blev inställt men vi ska förhoppningsviss åka dit i alla fall och shoppa lite. Vill hitta något till nyår, har kollar in lite grejer på avne men är inte helt hundra än. Det är ju alltide lättare och se plaggen irl. Lite full house nu. Bye

Glömt att berätta att jag har fått ta hem min kläder från outleten.. Jag är sjukt nöjd, allt passar och jag har är så glad att det tittar in i garderoben ibland för att de hur utfylld och fin den ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback